marți, 17 septembrie 2013

Experienta cu tumblr-ul




Plictisit am fost doar 3 ore la scoala , mi s-a facut foame si am plecat acasa..
Am ajuns acasa am mancat si iar am deschis laptopul.. nu stiu cum am facut de am intrat pe tumblr stiam ca aveam un cont mai vechi pe care uploadasem doar o poza si nu reblogasem nici una.. am zis sa ma apuc si eu de postat si reblogat.. si cam asta mi-a iesit : http://bonekills.tumblr.com/ .. ma cam amuza faptul ca toate astea sunt facute in cateva ore.. si eu m-am mai uitat pe alte tumblr-uri si cam ce am eu aici altii au in cateva zile sau de mai mult timp.. incep sa consider ca atata timp cat nu ai poze facute de tine si sa fie ''misto'' , trebuie doar sa sti niste cuvinte cheie pe care sa le scri la ''search'' si incep sa iti apara poze pe care le rebloghezi ..oricum e destul de interesant si usor sa lucrezi cu tumblr-ul. Si cam asta e experienta pe care am avut-o azi cu acest site.

Un comentariu: